STEAM veikla „Paprastas mechanizmas – ratas ir ašis
- Paskelbė : Mindaugas
- Paskelbta: 2025-10-30
- Kategorija: Projektinė veikla
“Pelėdžiukai” grupės vaikai kartu su mokytoja Reda Kučinskiene atliko eksperimentą “Paprastas mechanizmas – ratas ir ašis. Eksperimentuodami su kaladėlėmis, virvute, flomasteriais ir robotuku „Bitute“, mažieji sužinojo, kad sunkius daiktus daug lengviau perkelti naudojant ratus. Pirmiausia jie bandė tempti kaladėlių bokštą – robotuko ratai sukosi, bet kaladėlės nejudėjo. Tuomet vaikai pabandė naudoti flomasterius kaip ritinėlius – kaladėlės pajudėjo, bet buvo nepatogu. Galiausiai mažieji išsiaiškino, kad ratas su ašimi – paprastas, bet labai veiksmingas išradimas! Ant ratų pastatytas vežimėlis su kroviniu juda lengvai, o robotukas „Bitutė“ be vargo jį tempia.
Išvada: naudodami ratą ir ašį, vaikai suprato, kaip žmonės palengvina savo darbą perkeldami daiktus iš vienos vietos į kitą.
-
STEAM veikla „Kam reikalingi sparnai?“
- Paskelbta: 2025-10-29
- Kategorija: Projektinė veikla
2025 m. spalio mėnesį mokytojos V. Bagūnienė ir V. Tvaskūnienė kvietė Šiaulių lo... -
Tarptautinis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių...
- Paskelbta: 2025-10-28
- Kategorija: Projektinė veikla
-
STEAM veikla ,,Rudens spalvos skirtinguose skysčiuose”
- Paskelbta: 2025-10-27
- Kategorija: Projektinė veikla
2025 m. spalio 24 d. ,,Gudručiai” grupės vaikai su mokytoja Džiuljeta Jokubaityt... -
STEAM veikla „Paveikslas“
- Paskelbta: 2025-10-27
- Kategorija: Projektinė veikla
,,Kodėlčiukai“ grupės vaikai, kartu su mokytoja Vilma Dapkiene ir mokytojos padė... -
Atvira veikla „Vanduo žemėje“
- Paskelbta: 2025-10-24
- Kategorija: Projektinė veikla
2025 m. spalio 23 d. priešmokyklinio ugdymo mokytoja V. Tvaskūnienė, „Smalsučiai... -
Atvira veikla „Rudeninio lapo nuotykiai“
- Paskelbta: 2025-10-17
- Kategorija: Projektinė veikla
-
STEAM veikla „Puodelis arbatos – lašelis sveikatos“
- Paskelbta: 2025-10-17
- Kategorija: Projektinė veikla
Rudenį mūsų Grupės “Gudručiai” vaikai leidosi į kvapnių žolelių pasaulį! STEAM v...
