Šiaulių lopšelis-darželis „Voveraitė“

Tarptautinis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų inžinerinių-kūrybinių dirbtuvių projektas „Su sparnais link svajonės“

Šiaulių lopšelyje-darželyje „Voveraitė“ nuo 2025 m. vasario 1 d. iki 2025 m. kovo 17 d. buvo vykdomas
tarptautinis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų inžinerinių-kūrybinių dirbtuvių projektas „Su
sparnais link svajonės“. Projektas skirtas STEAM veiklų plėtojimui. Projektu buvo siekiama paminėti lėktuvo
„ANBO“ ir Lietuvos aviacijos kūrėjų jubiliejinius metus, nes 2025 m. skirti 100-osioms Antano Gustaičio
sportinio lėktuvo ,,ANBO I“ pirmajam skrydžiui atminti (ANBO – Antanas Nori Būti Ore akronimas).
Projekto tikslas – skatinti vaikų pažintinę raidą, tikrovės reiškinių pažinimą, techninį mąstymą, sudaryti
galimybę atsiskleisti vaikų kūrybiškumui, iniciatyvumui, tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius,
ugdyti problemų sprendimo įgūdžius, patirti mokėjimo mokytis džiaugsmą.
Projekto uždaviniai: Aktyviai tyrinėti daiktus, priemones, pastebėti, suvokti, kas ir kaip veikia, tapti kūrybinio
proceso dalyviais; Spręsti inžinerinius klausimus, eksperimentuoti, projektuoti, konstruoti lėktuvus,
pakilimo takus ir oro uostus, kūrybiškai panaudojant įvairias medžiagas (lego, duplo konstruktoriai,
lankstiniai, gamtinės ir antrinės medžiagos ir kt.).
Gyvename technologijų amžiuje, kai vaiką jau tampa sunku kuo nors sudominti. STEAM galimybės ir
netikėčiausios priemonės padeda sužadinti vaiko domėjimąsi jį supančiu pasauliu. Šiuolaikinėmis
technologijomis paremtas pažinimas padės vaikui prisiliesti prie savo tautinės tapatybės, sužadins vaiko
domėjimąsi jį supančiu pasauliu, tautos istorija. Aviacija – tvirtas pagrindas, nuo kurio Lietuva gali atsispirti
ir kilti aukštyn, siekti daugiau. Minėdami sukaktį, galime jaustis veržliais, stabiliais ir saugiais ateities
kūrėjais, džiaugtis savo asmeniniais bei šalies pasiekimais.
Projekto metu su 108 dalyviais, respublikos ikimokyklinių įstaigų mokytojais, Airijos, JAV šalių tėveliais,
dalinomės gerąja darbo patirtimi, integravome STEAM veiklas į vaikų ugdymo procesą, derinome praeitį su
dabartimi, skirtingas mokslo sritis su šiuolaikinio pasaulio teikiamomis galimybėmis. STEAM veiklų
įtraukimas padėjo ugdytis technologinius, inžinerinius ir kūrybinius vaikų gebėjimus, stiprino jų kritinį ir
kūrybinį mąstymą, sudarė sąlygas įgyti problemų sprendimo įgūdžių.

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Naujienų archyvas