Šiaulių lopšelis-darželis „Voveraitė“

STEAM veikla “Miestas iš skirtingų pusių”.

Kovo 15 dieną “Voveriukai” grupės ugdytiniai kartu su mokytoja Sandra Vitkauskiene pasižiūrėjo filmuką apie gimtąjį miestą Šiaulius, aptarė, kas sudaro miestą. Vaikai vartė knygeles, ieškojo informacijos apie įvairius Lietuvos miestus, jų pastatus. Veiklai ugdytiniai pasiskirstė grupelėmis po 2 arba statė pastatus individualiai. Iškilo gyvenamieji namai, kavinės, garažai. Buvo pastatyta netgi legendinė Gedimino pilis. Vaikai turėjo galimybę smagiai ir kūrybiškai leisti laiką, kuriant miesto modelį. Ši veikla skatino jų domėjimąsi savo miestu ir bendravimą su bendraamžiais bei mokytoja. Per aptarimus su mokytoja, vaikai sužinojo, kokie elementai sudaro miestą – pastatai, gatvės, transportas, žolynai ir žmonės. Šis žinojimas skatino jų suvokimą apie aplinką ir jos funkcijas. Vaikai turėjo galimybę kurti ir konstruoti savo miesto modelį, naudodami LEGO arba DUPLO konstruktorius. Šis procesas skatino jų kūrybiškumą, erdvės suvokimą, inžinerinius bei techninius gebėjimas, tokius kaip dėjimas, konstravimas, ir stabilumo kūrimas. Vaikai dirbo grupėse po 2 arba individualiai, kuriant savo miesto modelį. Šis bendradarbiavimas skatino komunikaciją, gebėjimą dalintis idėjomis, ir bendras pastangas siekiant bendro tikslo. Per filmuką apie gimtąjį miestą ir paieškose knygose apie Lietuvos miestus, vaikai įgijo informaciją apie skirtingus miestus ir jų ypatumus, kultūrinį paveldą ir geografinę vietą. Per veiklą vaikai turėjo galimybę kritiškai mąstyti apie miesto struktūrą ir veiklos svarbą mieste. Jie galėjo svarstyti, kodėl tam tikri pastatai yra būtini miesto gyvenimui, arba kaip miesto planavimas gali paveikti jo gyventojus Ši veikla suteikė vaikams galimybę išreikšti savo kūrybiškumą, kartu išmokti naujų dalykų apie miestų struktūrą ir funkcijas, bei įgyti technines, komunikacines ir kultūrines žinias, kurios bus naudingos jų tolesniam vystymuisi.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Naujienų archyvas