Kviečiame susipažinti su Šiaulių lopšelis-darželis „Voveraitė“ įstaiga
Kas yra Šiaulių lopšelis-darželis „Voveraitė“?
Šiaulių darželis „Voveraitė“ yra mokymo įstaiga.
Toliau šiame tekste Šiaulių darželį „Voveraitė“ vadinsime darželiu.
Darželyje mokosi vaikai, kurie dar neina į mokyklą.
Kokio amžiaus vaikai lanko darželį?
Darželį lanko:
- 2 metų vaikai,
- 3 metų vaikai,
- 4 metų vaikai,
- 5 metų vaikai,
- 6 metų vaikai.
Ką vaikai veikia darželyje?
Vaikai darželyje mokosi:
- žaisti,
- sportuoti,
- dainuoti,
- piešti,
- skaičiuoti,
- pažinti raides,
- draugauti su kitais vaikais.
Kas dirba darželyje?
Darželyje dirba:
- mokytojai,
- kiti darbuotojai, pavyzdžiui, virėjai.
Ką vaikai valgo Darželyje?
Darželyje vaikai valgo:
- pusryčius,
- pietus,
- vakarienę.
Prieš pietus vaikai valgo vaisius.
Kur galiu sužinoti daugiau informacijos apie Darželį ?
Daugiau apie darželį galite sužinoti interneto puslapyje.
Paspauskite mėlyną nuorodą
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
Šiame puslapyje galėsite sužinoti daugiau apie darželį.
Kada darželis dirba?
Darželis dirba:
- pirmadienį nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių,
- antradienį nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių,
- trečiadienį nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių,
- ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių,
- penktadienį nuo 7 valandos iki 17 valandos 30 minučių.
Koks darželio adresas?
Darželio adresas yra Saulės takas 7, Šiauliai, Lietuva
Jeigu turite klausimų, galite:
Paskambinti telefono numeriu
+370 41 552 591.
Autoriai
- Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Laimutė Laurutytė.
- Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Inga Daraškienė.
- Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Aurelijus Krupavičius.
- Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė.
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.pinterest.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- Microsoft Word piktogramų bazė.
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
